First Hotels får to nye partnerhoteller og to helt nye destinationer!

First Hotels får to nye partnerhoteller og to helt nye destinationer!

Hotelkæden First Hotels får to nye partnerhoteller og dermed også to nye destinationer. De nye partnerhoteller er Utsikten Hotel Kvinesdal - First Partner Collection i smukke Kvinesdal i Norge og Hotel Kung Gösta - First Partner Collection, i den svenske by Mora i Dalarna.

Utsikten Hotel Kvinesdal ligger naturskønt i Kvinesdal, mellem Stavanger og Kristiansand sydvest i Norge. Hotellet er et moderne konferencehotel, med 85 værelser, restaurant med fantastisk fjordudsigt, gratis parkering og ikke mindst sin helt egen helikopterplatform. I Kvinesdal får du naturen tæt på, med mange muligheder for bjergvandring, klatring, golf, laksfiskeri og badning.

Hotel Kung Gösta ligger centralt i smukke Mora, som ligger ved søen Siljan i Dalarna i Sverige. Hotellet har 43 værelser, konferencefaciliteter, restaurant, indendørs swimmingpool og træningsrum. Hotellet blev bygget i 1977 af firmaet Anders Diös AB, som i 1992 gav hotellet navnet Kung Gösta til minde om Gustav Vasa. Mora er kendt for Vasa løbet, verdens ældste langrendsløb, og har et rigt udvalg af udendørsaktiviteter. I Mora kan du også besøge julemandens hjem, Santa World, og ikke mindst Zorn-museet, med udstillinger fra Anders Zorn, en af Sveriges mest kendte kunstnere.

- Med de nye hoteller får vi to nye destinationer at tilbyde vores gæster, hvilket vi er meget glade for. Både Kvinesdal og Mora er spændende destinationer, der tilbyder både smuk natur og mange forskellige aktiviteter. Begge hoteller tilbyder også konferencefaciliteter, så hotellerne er velegnede til både virksomheds-, kursus- og konferencemarkedet, samt til sport og fritidssegmentet, siger Thomas P. Gillespie, administrerende direktør for First Hotels International.

First Hotels er en nordisk hotelkjede med 45 hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består af unikke og lokale hoteller, som tilbyder personlige og mindeværdige hotelophold. Vores mission er at tilbyde vores hoteller gode teknologiske løsninger, som gør hotelejeren i stand til at fokusere på gæsteoplevelser, samtidig med at vi varetager markedsføring, distribution og salg omkostningseffektivt. First Hotels er ejet af det børsnoterede hotelselskab Reato Group AB (Publ), som er noteret på NASDAQ First North i Stockholm.
For information om First Hotels, besøg hjemmesiden www.firsthotels.no

For mere information om de nye hoteller, se:

First Hotels International, Thomas P. Gillespie, Adm. dir.
Telefon: + 47 940 90 061
E-post: thomas@firsthotels.com
Download foto af Thomas P. Gillespie.