First Hotels med nyt partnerhotel i Lidköping i Sverige!

Nyt partnerhotel i Lidköping, Sverige

Hotell Rådhuset bliver fra i dag en del af First Hotels' partnerkollektion. Hotellet ligger ved Stora Torget i byen Lidköping i Västergötland, Sverige. Det familieejede hotel tilbyder 66 komfortable værelser i forskellige kategorier, og er kendt for sin hyggelige atmosfære.

Lidköping ligger ved den sydøstlige bred af Vänern, som er Sveriges største sø, og er et ideelt rejsemål for både natur- og kulturoplevelser samt fisketure. Her finder du den historiske porcelænsproducent Rörstrand, som fremstiller smukt porcelæn, og det imponerende Läckö Slot.

- Det er med stor glæde, at vi byder det nye partnerhotel velkommen til First-familien. Det er også ekstra dejligt, at vi får endnu en ny destination at tilbyde vores gæster i det smukke Lidköping i Västergötland, siger Thomas P. Gillespie, administrerende direktør for First Hotels International.

- Vi glæder os til partnerskabet med First Hotels og til at blive en del af én af Nordens største hotelkjeder, og drage fordel af virksomhedens næsten 30 års erfaring og ekspertise, siger Lovisa Lovborn, hotelchef på Hotell Rådhuset.

Med Hotel Rådhuset i porteføljen har First Hotels nu i alt 39 hoteller i Skandinavien, heraf 29 hoteller i Sverige, 6 hoteller i Danmark og 4 hoteller i Norge. Hotell Rådhuset - First Partner Collection kan bookes via First Hotels' hjemmeside fra i dag.

First Hotels er en nordisk hotelkjede med 39 hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Porteføljen består af unikke og lokale hoteller, som tilbyder personlige og mindeværdige hotelophold. Vores mission er at tilbyde vores hoteller gode teknologiske løsninger, som gør hotelejeren i stand til at fokusere på gæsteoplevelser, samtidig med at vi varetager markedsføring, distribution og salg omkostningseffektivt. First Hotels er ejet af det børsnoterede hotelselskab Reato Group AB (Publ), som er noteret på NASDAQ First North i Stockholm.
For information om First Hotels, besøg hjemmesiden.

Fakta om Hotell Rådhuset – First Partner Collection
Hotell Rådhuset - First Partner Collection er et familieejet hotel, der ligger ved Stora torget i centrum af Lidköping. Hotellet tilbyder 66 komfortable og smukt indrettede værelser i forskellige kategorier, og det er præget af en hyggelig og personlig atmosfære. I lobbyen tilbydes der gratis kaffe og fika, og om aftenen serveres der en gratis aftenmad. Lidköping ligger ved den sydøstlige bred af Vänern, som er Sveriges største sø, og er et ideelt rejsemål for bådture, fisketure eller badeferier. Hotellet ligger centralt i centrum med nærliggende restauranter, caféer, shoppingmuligheder, kulturelle oplevelser, Rörstrand porcelænsfabrik og det imponerende Läckö Slot.
For information om Hotell Rådhuset– First Partner Collection, besøg hjemmesiden til hotellet.