Gå til hovedindhold

Eventkoordinator

Book ophold

Fleksibel på datoer? Vis i lavpriskalender
Ved booking af mere end seks rum, tag direkte kontakt med hotellet. Specielle bookingvilkår kan gælde.

Vi søger koordinator til event, banquet, møde og konference

First Hotel Grand i Odense søger koordinator til event, banquet, møde og konference.

Som eventkoordinator er du det centrale led i gæsterejsen, gæsternes vært og deres primære kontaktperson fra første henvendelse til sendt faktura. Vi søger en udadvendt og løsningsorienteret medarbejder til en spændende og varieret stilling indenfor konference-, selskabs- og koncertkoordinering.

Har du den servicemindede og salgstrænede profil der kan hjælpe vores gæster med at finde de produktløsninger, der passer til netop deres behov indenfor kategorierne event, banquet, møde og konference?

Vi ser gerne at du som kandidat har erfaring fra lignende stilling med salg af konference og selskabsplanlægning.

Som eventkoordinator på Grand Hotel skal du samarbejde med, og koordinere de mange fagligheder der kræves af vores event, banquet og konference produkter. En konference, koncert eller fest involverer samtlige hotellets afdelinger og det er eventkoordinators opgave at sikre at alle afdelinger ved hvad der kræves af dem og hvornår de skal levere. Derfor er det essentielt at du har styr på detaljen, trives med administrative opgaver, og forstår vigtigheden af løbende sparring samt klar og tydelig kommunikation.

Som eventkoordinator er dit arbejde nøglen til en stabil afvikling af vores store begivenheder, fra bryllupper og koncerter til konference og møder m.m. Vi søger en holdspiller der trives i værtsrollen, som har evnen til at holde hovedet koldt og erfaringen til at se et arrangement fra helikopter perspektiv.

Dine opgaver omfatter bl.a.

  • Salgsmøder og fremvisning af vores konference og festsale.
  • Løbende service og dialog med gæster, mødebookere og samarbejdspartnere.
  • Booking af konferencer, møder og selskaber.
  • Koordinering med de andre afdelingsledere og hotel booking.
  • Sammensætning af tilbud.
  • Pleje af kunderelationer.
  • Udarbejdelse af handlingsplaner.
  • Fakturering.

Vi søger en nu kollega der

  • Har erfaring med salg og service i relation til konferencer og events.
  • Har ordenssans og er detaljeorienteret.
  • Trives med administrativt arbejde.
  • Kan arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt.
  • Kan kommunikere professionelt i både skrift og tale på minimum dansk og engelsk.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads med gode kollegaer og et tæt samarbejde med ledelsen.
  • En stilling i en ung og dynamisk organisation hvor nye idéer hurtigt bliver realiseret.
  • Fordelagtige personalegoder i vores store nordiske hotelkæde.

Praktiske oplysninger
Ansættelsen forventes tegnet med funktionærkontrakt.

Stillingens arbejdstid er 37 timer om ugen, primært i dagtimerne på hverdage men aften og weekendarbejde kan forekomme ved særlige begivenheder så som, men ikke begrænset til, koncert arrangementer.

Samtaler afholdes løbende.

Stillingen forventes besat pr. 1.juni 2023.

Send din ansøgning med CV og vellignende billede til:
Food & Beverage Manager
Kenneth Hansen
Kenneth.Hansen@firsthotels.dk